Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимчук, Н. А.-
dc.contributor.authorГерда, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-09-20T09:28:07Z-
dc.date.available2017-09-20T09:28:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГерасимчук Н. А. Обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства / Н. А. Герасимчук, Т. А. Герда // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 125-133.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291-
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття "підвищення конкурентоспроможності підприємства". Розглянуто складові та принципи конкурентоспроможності підприємства. Визначення інтенсивності конкуренції на будь-якому ринку. Виділені умови розвитку, планування шляхів підвищення конкурентоспроможності ринку. У ході дослідження було розглянуто сутність ринкової стратегії підприємства, як ця стратегія взаємодіє зі стратегією підприємства, чинники, що є вирішальними при розробці ринкової стратегії підприємства, та підходи вчених до поняття конкурентоспроможності, що існують сьогодні, а також проаналізовано перелік підходів оцінки конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто понятие "повышение конкурентоспособности предприятия". Рассмотрены составляющие и принципы конкурентоспособности предприятия. Определение интенсивности конкуренции на любом рынке. Выделены условия развития, планирование путей повышения конкурентоспособности на рынке. Сделано описание потребительской товарной линии. Определен уровень интенсивности конкурентной борьбы на рынке. Выделены важнейшие факторы повышения качества и конкурентоспособности всех видов продукции. Рассмотрено понятие "бечмаркинг". Проведен анализ конкуренции.uk
dc.description.abstractThe article deals with the concept of "improving the competitiveness of enterprises." The components and principles of competitiveness. Determining the intensity 126 of competition in any market. Dedicated conditions development, planning ways to improve the competitiveness of the market. Made a description of consumer product line. The specified level of intensity of competition in the market. Dedicated key specific factors improve the quality and competitiveness of products. The question "bechmarkynh." The analysis of competition.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнапрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.subjectскладовіuk
dc.subjectумови розвиткуuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectнаправления повышения конкурентоспособности предприятияuk
dc.subjectсоставляющиеuk
dc.subjectусловия развитияuk
dc.subjectбечмаркингuk
dc.subjectанализuk
dc.subjectdirections enhance the competitiveness of enterprisesuk
dc.subjectconstituentsuk
dc.subjectconditions developmentuk
dc.subjectanalysisuk
dc.titleОбгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeОбоснование направлений повышения конкурентоспособности предприятияuk
dc.title.alternativeJustification of ways of increasing the competitiveness of enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHerasymchuk, N.-
local.contributor.altauthorGerda, T. A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P125-133.pdf489,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.