Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291
Title: Обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Обоснование направлений повышения конкурентоспособности предприятия
Justification of ways of increasing the competitiveness of enterprises
Authors: Герасимчук, Н. А.
Герда, Т. А.
Keywords: напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства
складові
умови розвитку
аналіз
направления повышения конкурентоспособности предприятия
составляющие
условия развития
бечмаркинг
анализ
directions enhance the competitiveness of enterprises
constituents
conditions development
analysis
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Герасимчук Н. А. Обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства / Н. А. Герасимчук, Т. А. Герда // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 125-133.
Abstract: У статті розкрито поняття "підвищення конкурентоспроможності підприємства". Розглянуто складові та принципи конкурентоспроможності підприємства. Визначення інтенсивності конкуренції на будь-якому ринку. Виділені умови розвитку, планування шляхів підвищення конкурентоспроможності ринку. У ході дослідження було розглянуто сутність ринкової стратегії підприємства, як ця стратегія взаємодіє зі стратегією підприємства, чинники, що є вирішальними при розробці ринкової стратегії підприємства, та підходи вчених до поняття конкурентоспроможності, що існують сьогодні, а також проаналізовано перелік підходів оцінки конкурентоспроможності.
В статье раскрыто понятие "повышение конкурентоспособности предприятия". Рассмотрены составляющие и принципы конкурентоспособности предприятия. Определение интенсивности конкуренции на любом рынке. Выделены условия развития, планирование путей повышения конкурентоспособности на рынке. Сделано описание потребительской товарной линии. Определен уровень интенсивности конкурентной борьбы на рынке. Выделены важнейшие факторы повышения качества и конкурентоспособности всех видов продукции. Рассмотрено понятие "бечмаркинг". Проведен анализ конкуренции.
The article deals with the concept of "improving the competitiveness of enterprises." The components and principles of competitiveness. Determining the intensity 126 of competition in any market. Dedicated conditions development, planning ways to improve the competitiveness of the market. Made a description of consumer product line. The specified level of intensity of competition in the market. Dedicated key specific factors improve the quality and competitiveness of products. The question "bechmarkynh." The analysis of competition.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7291
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P125-133.pdf489,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.