Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.contributor.authorКопачевська, О. М.-
dc.date.accessioned2017-09-20T10:22:35Z-
dc.date.available2017-09-20T10:22:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності / Н. А. Крахмальова, О. М. Копачевська // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 147-152.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321-
dc.description.abstractУ статті розглянуті методичні засади до вибору маркетингових стратегій підприємств ресторанного бізнесу та механізм їх реалізації. Автором проаналізовані методи збільшення прибутку та попиту, орієнтовані на базу інструментів маркетингу «5P». Запропоновано нові підходи до обґрунтування стратегій маркетингу, як основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены методические принципы к выбору маркетинговых стратегий предприятий ресторанного бизнеса и механизм их реализации. Автором проанализированы методы увеличения прибыли и спроса, ориентированные на базу инструментов маркетинга "5P". Предложены новые подходы к обоснованию стратегий маркетинга, как основы обеспечения конкурентоспособности предприятий.uk
dc.description.abstractIn the articles considered methodical principles to the choice of marketing strategies of enterprises of restaurant business and mechanism of their realization. By an author the analysed methods the increases of income and demand, oriented to the base of marketing instruments "5P". The new going is offered near the ground of marketing strategies, as bases of providing of competitiveness of enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегії маркетингуuk
dc.subjectінструменти маркетингуuk
dc.subjectпідприємства ресторанного бізнесуuk
dc.subjectпотенціал підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегии маркетингаuk
dc.subjectинструменты маркетингаuk
dc.subjectпредприятия ресторанного бизнесаuk
dc.subjectпотенциал предприятияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectinstruments of marketinguk
dc.subjectenterprises of restaurant businessuk
dc.subjectpotential of enterpriseuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleМаркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeМаркетинговые стратегии предприятия ресторанного бизнеса как основа обеспечения его конкурентоспособностиuk
dc.title.alternativeMarketing strategies of enterprise of restaurant business as basis of providing of his competitivenessuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКрахмалева, Н. А.-
local.contributor.altauthorКопачевская, А.-
local.contributor.altauthorKrakhmalova, N. A.-
local.contributor.altauthorKopachevs'ka, О.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P147-152.pdf445,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.