Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321
Title: Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності
Other Titles: Маркетинговые стратегии предприятия ресторанного бизнеса как основа обеспечения его конкурентоспособности
Marketing strategies of enterprise of restaurant business as basis of providing of his competitiveness
Authors: Крахмальова, Н. А.
Копачевська, О. М.
Keywords: стратегії маркетингу
інструменти маркетингу
підприємства ресторанного бізнесу
потенціал підприємства
конкурентоспроможність
стратегии маркетинга
инструменты маркетинга
предприятия ресторанного бизнеса
потенциал предприятия
конкурентоспособность
marketing strategies
instruments of marketing
enterprises of restaurant business
potential of enterprise
competitiveness
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Крахмальова Н. А. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності / Н. А. Крахмальова, О. М. Копачевська // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 147-152.
Abstract: У статті розглянуті методичні засади до вибору маркетингових стратегій підприємств ресторанного бізнесу та механізм їх реалізації. Автором проаналізовані методи збільшення прибутку та попиту, орієнтовані на базу інструментів маркетингу «5P». Запропоновано нові підходи до обґрунтування стратегій маркетингу, як основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств.
В статье рассмотрены методические принципы к выбору маркетинговых стратегий предприятий ресторанного бизнеса и механизм их реализации. Автором проанализированы методы увеличения прибыли и спроса, ориентированные на базу инструментов маркетинга "5P". Предложены новые подходы к обоснованию стратегий маркетинга, как основы обеспечения конкурентоспособности предприятий.
In the articles considered methodical principles to the choice of marketing strategies of enterprises of restaurant business and mechanism of their realization. By an author the analysed methods the increases of income and demand, oriented to the base of marketing instruments "5P". The new going is offered near the ground of marketing strategies, as bases of providing of competitiveness of enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7321
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P147-152.pdf445,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.