Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7332
Title: Розробка адаптивної стратегії маркетингу
Other Titles: Разработка адаптивной стратегии маркетинга
Adaptive marketing strategy development
Authors: Готра, В. В.
Філін, Ю. І.
Keywords: маркетинговий аналіз
конкурентна перевага
маркетингова модель
маркетингові дослідження
маркетингова стратегія
маркетинговый анализ
конкурентное преимущество
маркетинговая модель
маркетинговые исследования
маркетинговая стратегия
marketing analysis
competitive advantage
marketing model
marketing research
marketing strategy
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Готра В. В. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / В. В. Готра, Ю. І. Філін // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 163-169.
Abstract: У даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації.
В данной статье автор рассматривает проблему разработки адаптивной маркетинговой стратегии как условия правильных управленческих решений по поводу дальнейшего развития организации.
This paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7332
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P163-169.pdf345,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.