Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7332
Назва: Розробка адаптивної стратегії маркетингу
Інші назви: Разработка адаптивной стратегии маркетинга
Adaptive marketing strategy development
Автори: Готра, В. В.
Філін, Ю. І.
Ключові слова: маркетинговий аналіз
конкурентна перевага
маркетингова модель
маркетингові дослідження
маркетингова стратегія
маркетинговый анализ
конкурентное преимущество
маркетинговая модель
маркетинговые исследования
маркетинговая стратегия
marketing analysis
competitive advantage
marketing model
marketing research
marketing strategy
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Готра В. В. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / В. В. Готра, Ю. І. Філін // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 163-169.
Короткий огляд (реферат): У даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації.
В данной статье автор рассматривает проблему разработки адаптивной маркетинговой стратегии как условия правильных управленческих решений по поводу дальнейшего развития организации.
This paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7332
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P163-169.pdf345,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.