Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Title: Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу
Authors: Янковець, Т. М.
Островський, Д. Л.
Keywords: тренд
молодіжна культура
торгівельна мережа
формування спільноти
економічна криза
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Островський Д. Л. Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу / Д. Л. Островський ; наук. кер. Т. М. Янковець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 7-8.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P007-008.pdf356,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.