Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7729
Назва: Стратегічне управління вищим навчальним закладом на основі конкурентних переваг
Інші назви: Стратегическое управление высшим учебным заведением на основе конкурентных преимуществ
Strategic management of higher educational institution based on competitive advantage
Автори: Дудко, П. М.
Ключові слова: стратегічне управління
ВНЗ
ринок освітніх послуг
система управління
конкурентна перевага
стратегическое управление
ВУЗ
рынок образовательных услуг
система управления
конкурентное преимущество
strategic management
HEI
high educational service
competitive advantage
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Дудко П. М. Стратегічне управління вищим навчальним закладом на основі конкурентних переваг / П. М. Дудко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 125-136.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено стратегічному управлінню вищим навчальним закладом на основі конкурентних переваг. Приведені концептуальні підходи до розуміння системи стратегічного управління вищим навчальним закладом. Наведено структурно-логічну схему моделі стратегічного управління вищим навчальним закладом. Запропоновано використовувати певні конкурентні переваги при стратегічному управління ВНЗ, на основі яких складено модель ринково-орієнтованого стратегічного розвитку ВНЗ.
Статья посвящена стратегическому управлению высшим учебным заведением на основе конкурентных преимуществ. Приведены концептуальные подходы для понимания системы стратегического управления высшим учебным заведением. Дана структурно-логическая схема модели стратегического управления высшим учебным заведением. Предложено использовать конкретные конкурентные преимущества при стратегическом управлении ВУЗа, на основании которых составлена модель рыночно-ориентированого стратегического развития ВУЗа.
The article is dedicated to the strategic management of high educational institute on the basis of competitive advantages. For the understanding of the system of strategic management by higher educational establishment the conceptual approaches are brought. The structural-logical chart of strategic case frame is given by higher education establishment. It is suggested to use concrete competitive advantages for the strategic management institution of higher education on the basis of the model of market-oriented strategic development of HEI.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7729
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171006_Effect_P125-136.pdf235,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.