Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorІвасенко, М. В.-
dc.contributor.authorБашинська, О. А.-
dc.date.accessioned2017-11-03T10:42:09Z-
dc.date.available2017-11-03T10:42:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБашинська О. А. Позиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуття / О. А. Башинська; наук. кер. М. В. Івасенко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 242-243.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПозиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуттяuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-27-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціалього призначенняuk
local.conference.subsectionКонструювання виробів із шкіриuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P242-243.pdf403,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.