Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913
Title: Позиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуття
Authors: Івасенко, М. В.
Башинська, О. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Башинська О. А. Позиціювання цільової аудиторії при створенні конкурентоспроможного бренду взуття / О. А. Башинська; наук. кер. М. В. Івасенко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 242-243.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7913
Appears in Collections:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V1_P242-243.pdf403,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.