Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стежко, Ю. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.available | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Стежко Ю. Г. Пріоритети інноваційного розвитку вищої освіти [Текст] / Ю. Г. Стежко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 220-230. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793 | - |
dc.description.abstract | Досліджено концептуалізацію визначальних чинників інноваційного розвитку, наповнено їх конкретним змістом, висвітлено багатофакторністьі освітнього менеджменту, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників у реформуванні вищої освіти, окреслено шляхи забезпечення ефективності організаційно-економічного управління за сучасної бюджетної архітектоніки. Основними методами дослідження є статистичний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду реформування системи освіти, методи аналогії, єдності історичного та логічного, сходження від абстрактного до конкретного у заломленні на вітчизняні та закордонні соціальні, економічні та педагогічні науково-практичні здобутки. Досягнено чіткої уяви щодо першочергових практичних кроків, які має зреалізувати освітянський менеджмент у єдності із громадянським суспільством, просуваючись в напрямку ефективного організаційного та економічного управління вищою освітою. Висвітлено комплексність та конкретизацію організаційних, суспільно-економічних, інтелектуальних чинників детермінації процесів інноваційного розвитку вищої освіти, розширено уявлення про роль особистісного фактору в інноваційних процесах, визначенні низки питань, які потребують подальшого розгляду, виходячи із сучасних суспільно-економічних реалій та перспектив. Розкриті взаємообумовленості факторів інноваційного розвитку та окреслені основні орієнтири освітянського топ-менеджменту щодо напрацювання конкретних заходів, спрямованих на підвищення ефективності організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти. | uk |
dc.language | uk | |
dc.subject | innovation | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | organization and management | en |
dc.subject | competence | en |
dc.subject | humanization | en |
dc.subject | инновация | ru |
dc.subject | высшее образование | ru |
dc.subject | организация и управление | ru |
dc.subject | компетенция | ru |
dc.subject | гуманитаризация | ru |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | організація та управління | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | гуманітаризація | uk |
dc.title | Пріоритети інноваційного розвитку вищої освіти | uk |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Stezhko, Yu. | en |
local.contributor.altauthor | Стежко, Ю. Г. | ru |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
local.source.number | Спец. вип. | uk |
local.source.series | Серія "Економічні науки" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P220-230.pdf | 299,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.