Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтежко, Ю. Г.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:30Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:30Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСтежко Ю. Г. Пріоритети інноваційного розвитку вищої освіти [Текст] / Ю. Г. Стежко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 220-230.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793-
dc.description.abstractДосліджено концептуалізацію визначальних чинників інноваційного розвитку, наповнено їх конкретним змістом, висвітлено багатофакторністьі освітнього менеджменту, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників у реформуванні вищої освіти, окреслено шляхи забезпечення ефективності організаційно-економічного управління за сучасної бюджетної архітектоніки. Основними методами дослідження є статистичний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду реформування системи освіти, методи аналогії, єдності історичного та логічного, сходження від абстрактного до конкретного у заломленні на вітчизняні та закордонні соціальні, економічні та педагогічні науково-практичні здобутки. Досягнено чіткої уяви щодо першочергових практичних кроків, які має зреалізувати освітянський менеджмент у єдності із громадянським суспільством, просуваючись в напрямку ефективного організаційного та економічного управління вищою освітою. Висвітлено комплексність та конкретизацію організаційних, суспільно-економічних, інтелектуальних чинників детермінації процесів інноваційного розвитку вищої освіти, розширено уявлення про роль особистісного фактору в інноваційних процесах, визначенні низки питань, які потребують подальшого розгляду, виходячи із сучасних суспільно-економічних реалій та перспектив. Розкриті взаємообумовленості факторів інноваційного розвитку та окреслені основні орієнтири освітянського топ-менеджменту щодо напрацювання конкретних заходів, спрямованих на підвищення ефективності організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти.uk
dc.languageuk
dc.subjectinnovationen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectorganization and managementen
dc.subjectcompetenceen
dc.subjecthumanizationen
dc.subjectинновацияru
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectорганизация и управлениеru
dc.subjectкомпетенцияru
dc.subjectгуманитаризацияru
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectорганізація та управлінняuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectгуманітаризаціяuk
dc.titleПріоритети інноваційного розвитку вищої освітиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorStezhko, Yu.en
local.contributor.altauthorСтежко, Ю. Г.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P220-230.pdf299,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.