Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793
Назва: | Пріоритети інноваційного розвитку вищої освіти |
Автори: | Стежко, Ю. Г. |
Ключові слова: | innovation higher education organization and management competence humanization инновация высшее образование организация и управление компетенция гуманитаризация інновація вища освіта організація та управління компетенція гуманітаризація |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Стежко Ю. Г. Пріоритети інноваційного розвитку вищої освіти [Текст] / Ю. Г. Стежко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 220-230. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено концептуалізацію визначальних чинників інноваційного розвитку, наповнено їх конкретним змістом, висвітлено багатофакторністьі освітнього менеджменту, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників у реформуванні вищої освіти, окреслено шляхи забезпечення ефективності організаційно-економічного управління за сучасної бюджетної архітектоніки. Основними методами дослідження є статистичний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду реформування системи освіти, методи аналогії, єдності історичного та логічного, сходження від абстрактного до конкретного у заломленні на вітчизняні та закордонні соціальні, економічні та педагогічні науково-практичні здобутки. Досягнено чіткої уяви щодо першочергових практичних кроків, які має зреалізувати освітянський менеджмент у єдності із громадянським суспільством, просуваючись в напрямку ефективного організаційного та економічного управління вищою освітою. Висвітлено комплексність та конкретизацію організаційних, суспільно-економічних, інтелектуальних чинників детермінації процесів інноваційного розвитку вищої освіти, розширено уявлення про роль особистісного фактору в інноваційних процесах, визначенні низки питань, які потребують подальшого розгляду, виходячи із сучасних суспільно-економічних реалій та перспектив. Розкриті взаємообумовленості факторів інноваційного розвитку та окреслені основні орієнтири освітянського топ-менеджменту щодо напрацювання конкретних заходів, спрямованих на підвищення ефективності організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/793 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P220-230.pdf | 299,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.