Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.uk
dc.date.accessioned2017-11-10T10:40:50Z-
dc.date.available2017-11-10T10:40:50Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГончаренко І. М. Вектори розвитку процесу товарної інновації в підприємництві [Текст] / І. М. Гончаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 3 (111). - C. 90-96.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8031-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері розвитку процесу товарної інновацій в підприємництві. Визначено основні вектори розвитку даного процесу, що дозволять створити умови підтримки партнерства між суб'єктами товарної інновації та підвищити ефективність комунікацій між ними. В подальшому це гарантуватиме належний рівень конкурентоспроможності у підприємництві.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований в сфере развития процесса товарной инноваций в предпринимательстве. Определены основные векторы развития данного процесса, которые позволят создать условия для поддержки партнерства между субъектами товарной инновации, а также повысить эффективность коммуникаций между ними и гарантировать надлежащий уровень конкурентоспособности в предпринимательстве.ru
dc.description.abstractThe article presents the results of the research concerning the development of product innovation process in entrepreneurial context. Key vectors in the course of this process are determined, they enable the creation of proper conditions for supporting the partnership among the subjects of product innovation. This would also allow increasing the efficiency of their communication so that to guarantee the appropriate level of competitiveness in the entrepreneurship sector.en
dc.languageuk
dc.subjectinnovatively active enterprises; ; product innovations;intangible assets; development of a product innovation; innovations; entrepreneurshipen
dc.subjectinnovation processen
dc.subjectинновационно активные предприятияru
dc.subjectинновационный процессru
dc.subjectтоварные инновацииru
dc.subjectнематериальные активыru
dc.subjectтоварно-инновационные разработкиru
dc.subjectинновацииru
dc.subjectпредпринимательствоru
dc.subjectінноваційно активні підприємстваuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectтоварні інноваціїuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectтоваро-інноваційні розробкиuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.titleВектори розвитку процесу товарної інновації в підприємництвіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGoncharenko, I. M.en
local.contributor.altauthorГончаренко, И. М.ru
local.subject.sectionІнноваційно-інвестиційна політикаuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 3 (111)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V111_P090-096.pdf224,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.