Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8031
Назва: Вектори розвитку процесу товарної інновації в підприємництві
Автори: Гончаренко, І. М.
Ключові слова: innovatively active enterprises; ; product innovations;intangible assets; development of a product innovation; innovations; entrepreneurship
innovation process
инновационно активные предприятия
инновационный процесс
товарные инновации
нематериальные активы
товарно-инновационные разработки
инновации
предпринимательство
інноваційно активні підприємства
інноваційний процес
товарні інновації
нематеріальні активи
товаро-інноваційні розробки
інновації
підприємництво
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Вектори розвитку процесу товарної інновації в підприємництві [Текст] / І. М. Гончаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 3 (111). - C. 90-96.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень у сфері розвитку процесу товарної інновацій в підприємництві. Визначено основні вектори розвитку даного процесу, що дозволять створити умови підтримки партнерства між суб'єктами товарної інновації та підвищити ефективність комунікацій між ними. В подальшому це гарантуватиме належний рівень конкурентоспроможності у підприємництві.
В статье изложены результаты исследований в сфере развития процесса товарной инноваций в предпринимательстве. Определены основные векторы развития данного процесса, которые позволят создать условия для поддержки партнерства между субъектами товарной инновации, а также повысить эффективность коммуникаций между ними и гарантировать надлежащий уровень конкурентоспособности в предпринимательстве.
The article presents the results of the research concerning the development of product innovation process in entrepreneurial context. Key vectors in the course of this process are determined, they enable the creation of proper conditions for supporting the partnership among the subjects of product innovation. This would also allow increasing the efficiency of their communication so that to guarantee the appropriate level of competitiveness in the entrepreneurship sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8031
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V111_P090-096.pdf224,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.