Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/808
Title: | Впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ: переваги та недоліки |
Authors: | Шацька, Зорина Ярославівна |
Keywords: | project project technologies training projects teachers students проект проектная технология учебные проекты преподаватель студент проект проектна технологія навчальні проекти викладач студент |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Шацька З. Я. Впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ: переваги та недоліки [Текст] / З. Я. Шацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 374-383. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | Використані методи аналізу, синтезу, групування та порівняння проектних технологій, що використовуються на підприємствах та у ВНЗ. Визначено сутність поняття «проектна технологія», здійснено порівняння економічних та навчальних проектів, досліджено переваги та недоліки впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ. Виявлено особливості та результати впровадження проектних технологій у ВНЗ з точки зору як викладача, так і студента. Виявлені переваги та недоліки впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ нададуть змогу викладачам змінити традиційний підхід до викладання конкретної дисципліни та підвищити якість навчання. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/808 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра економіки та сфери обслуговування |
Appears in Collections: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра смарт-економіки (СЕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P374-383.pdf | 291,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.