Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.-
dc.contributor.authorКокорева, А. В.-
dc.date.accessioned2017-11-14T10:52:26Z-
dc.date.available2017-11-14T10:52:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКокорева А. В. Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємства / А. В. Кокорева ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 347-348.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8123-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectаналітичний маркетингuk
dc.subjectuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectдистрибуція і комунікаціяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectнішаuk
dc.subjectсегментuk
dc.titleАналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P347-348.pdf433,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.