Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8123
Title: Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємства
Authors: Мурована, Л. В.
Кокорева, А. В.
Keywords: аналітичний маркетинг

маркетинг-мікс
товар
ціна
дистрибуція і комунікація
маркетингова стратегія
ніша
сегмент
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кокорева А. В. Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємства / А. В. Кокорева ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 347-348.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8123
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P347-348.pdf433,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.