Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8142
Title: Психологічні механізми залучення уваги у рекламі
Authors: Подольна, В. В.
Тонкошкурова, Н. Ю.
Keywords: реклама
види реклами
увага
повторення
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Тонкошкурова Н. Ю. Психологічні механізми залучення уваги у рекламі / Н. Ю. Тонкошкурова ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 369-370
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8142
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P369-370.pdf359,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.