Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Title: Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers
Authors: Renska, I.
Sinilkina, A.
Keywords: merchandising
retailer
psychological influence
requirements for successful merchandising
merchandising tools
product placement
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Sinilkina A. Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers / A. Sinilkina ; наук. кер. I. Renska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 677-678.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P677-678.pdf307,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.