Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Назва: Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers
Автори: Renska, I.
Sinilkina, A.
Ключові слова: merchandising
retailer
psychological influence
requirements for successful merchandising
merchandising tools
product placement
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Sinilkina A. Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers / A. Sinilkina ; наук. кер. I. Renska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 677-678.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P677-678.pdf307,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.