Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, П. М.uk
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.uk
dc.date.accessioned2017-12-19T12:27:07Z-
dc.date.available2017-12-19T12:27:07Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationДудко П. М. Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації [Текст] / П. М. Дудко, О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 48-55.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8548-
dc.description.abstractУ статті запропоновано розвиток теоретико-методологічних положень щодо формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації. Розглянуто компоненти бренда, які необхідно враховувати при створенні інтегрованої структури бізнесу. Здійснено аналіз протиріч, що виникають у процесі інтеграції брендів та мають вплив на інтеграційну силу бренда.uk
dc.description.abstractВ статье предложено дальнейшее развитие теоретико-методологических положений по формированию интеграционной силы бренда на основе компонентной структуризации. Рассмотрены компоненты бренда, которые необходимо учитывать при создании интегрированной структуры бизнеса. Проанализированы противоречия, которые возникают в процессе интеграции брендов и имеют влияние на интеграционную силу бренда.ru
dc.description.abstractThe article seeks to offer further development of theoretical and methodological provisions on building brand integrative strength through component structuring. The brand architecture to be accounted for in the context of establishing an integrated business structure has been explored. The contradictions that arise in the process of brand integration affecting the brand integrative strength are analyzed.en
dc.languageuk
dc.subjectintegrationen
dc.subjectbranden
dc.subjectintegrative strengthen
dc.subjectcomponentsen
dc.subjectbrand capitalen
dc.subjectattributesen
dc.subjectинтеграцияru
dc.subjectинтеграционная силаru
dc.subjectкомпонентыru
dc.subjectбренд-капиталru
dc.subjectатрибутыru
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectінтеграційна силаuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectбренд-капіталuk
dc.subjectатрибутиuk
dc.titleФормування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDudko, P. M.en
local.contributor.altauthorNifatova, O. M.en
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.ru
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (115)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V115_P048-055.pdf229,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.