Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8548
Title: Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
Authors: Дудко, П. М.
Ніфатова, О. М.
Keywords: integration
brand
integrative strength
components
brand capital
attributes
интеграция
интеграционная сила
компоненты
бренд-капитал
атрибуты
інтеграція
бренд
інтеграційна сила
компоненти
бренд-капітал
атрибути
Issue Date: 2017
Citation: Дудко П. М. Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації [Текст] / П. М. Дудко, О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 48-55.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Abstract: У статті запропоновано розвиток теоретико-методологічних положень щодо формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації. Розглянуто компоненти бренда, які необхідно враховувати при створенні інтегрованої структури бізнесу. Здійснено аналіз протиріч, що виникають у процесі інтеграції брендів та мають вплив на інтеграційну силу бренда.
В статье предложено дальнейшее развитие теоретико-методологических положений по формированию интеграционной силы бренда на основе компонентной структуризации. Рассмотрены компоненты бренда, которые необходимо учитывать при создании интегрированной структуры бизнеса. Проанализированы противоречия, которые возникают в процессе интеграции брендов и имеют влияние на интеграционную силу бренда.
The article seeks to offer further development of theoretical and methodological provisions on building brand integrative strength through component structuring. The brand architecture to be accounted for in the context of establishing an integrated business structure has been explored. The contradictions that arise in the process of brand integration affecting the brand integrative strength are analyzed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8548
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V115_P048-055.pdf229,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.