Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8660
Title: | Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладі |
Other Titles: | Formation of innovative culture in a higher educational institution Формирование инновационной культуры в высшем учебном заведении |
Authors: | Янковець, Т. М. |
Keywords: | інноваційна культура методика оцінки рівня інноваційної культури в університеті innovative culture a methods for assessing the level of innovation culture at the university инновационная культура методика оценки уровня инновационной культуры в университете |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Янковець Т. М. Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладі / Проведення прогнозно-аналітичних досліджень відповідності системи професійної освіти перспективам соціально-економічного розвитку України : [монографія] / за заг. ред. І. М. Грищенка. – К.: КНУТД, 2014. – С. 338-349. |
Source: | Проведення прогнозно-аналітичних досліджень відповідності системи професійної освіти перспективам соціально-економічного розвитку України |
Abstract: | У статті виявлено вплив інноваційної культури у ВНЗ на підвищення рівня знань випускників університету. Сформовано систему стимулів та мотивів інноваційної активності власників, працівників та студентів університету. Представлені результати дослідження рівня інноваційної культури у Київському національному університеті технологій та дизайну. Запропоновано шляхи удосконалення інноваційної культури у вітчизняних університетах, зокрема у КНУТД. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8660 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра підприємництва та бізнесу |
ISBN: | 978-966-7972-36-3 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Розділ_Янковець.pdf | 590,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.