Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Г. В.-
dc.date.accessioned2018-05-22T13:20:18Z-
dc.date.available2018-05-22T13:20:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСохацька Г. В. Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизації / Г. В. Сохацька // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. – 2017. – № 4 (250). – С. 261-263.uk
dc.identifier.issn2226-9150uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9333-
dc.description.abstractРозглянуто еволюційний розвиток маркетингових комунікацій та визначено ключові особливості сучасного етапу, яки пов’язані з позитивним емоційним сприйняттям продукту в процесі взаємодії споживача та виробника. Зазначено зростаючу важливість індивідуального підходу до потреб споживачів з орієнтацією на базові цінності суспільства. Обґрунтовано необхідність пошуку нових методів просування продукту в умовах глобальної інформатизації. Визначено пріоритетні методи поширення рекламного контенту в Інтернет-мережах на основі різних каналів емоційного сприйняття для керування поведінкою споживачів.uk
dc.description.abstractThe goal of the article is to defined of methods of consumer’s behaviour formation using Internet communications, especially relevant at the present stage of development of economic relations, as well as creating an emotionally positive perception of the company's image among consumer groups. The tendencies of development of marketing communications in a historical context have been considered. The key features of the current stage, which related to the positive emotional perception of the product by the consumer, and also openness and flexibility in the interaction between the participants in the trade has been determined. These features are due to the rapid pace of distribution of information technology and the priority role of Internet marketing in building sales systems. The formation of modern methods of product promotion based on the value orientation and personification of the needs of the modern consumer in the context of global informatization of the society is substantiated. The most promising methods of product promotion in Internet networks are formulated through various aspects of the emotional impact of advertising content on the behavior of modern consumers. The proposed methods increase the involvement of the consumer audience in the process of forming a marketing product, which contributes to the expansion of salesuk
dc.description.abstractЦелью статьи является определение методов формирования поведения потребителя при помощи интернет-коммуникаций, особенно актуальных на современном этапе развития экономических отношений, а также создания эмоционально позитивного восприятия имиджа компании среди потребительских групп. Рассмотрены тенденции развития маркетинговых коммуникаций в историческом контексте. Определены ключевые особенности современного этапа, связанные с позитивным эмоциональным восприятием продукта потребителем, открытость и гибкость во взаимодействии между участниками товарообмена. Эти особенности обусловлены стремительными темпами распространения информационных технологий и приоритетной ролью интернет-маркетинга в построении систем сбыта. Обосновано формирование современных методов продвижения продукта с учетом ценностной ориентации и персонификации потребностей современного потребителя в условиях глобальной информатизации общества. Сформулированы наиболее перспективные методы продвижения продукта в интернет-сетях через различные аспекты эмоционального воздействия рекламного контента на поведение современных потребителей. Предложенные методы повышают вовлеченность потребительской аудитории в процесс формирования маркетингового продукта, что способствует расширению сбыта.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпросування продуктуuk
dc.subjectціннісна орієнтація споживачаuk
dc.subjectінформатизаціяuk
dc.subjectекономіка емоційuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectпродвижение продуктаuk
dc.subjectценностная ориентация потребителяuk
dc.subjectинформатизацияuk
dc.subjectэкономика эмоцийuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.subjectconsumer value orientationuk
dc.subjectinformatizationuk
dc.subjecteconomy of emotionsuk
dc.titleМетоди поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїuk
dc.title.alternativeMethods of diffusions the advertising content in the global informatization conditionsuk
dc.title.alternativeМетоды распространения рекламного контента в условия глобальной информатизацииuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSokhatska, H. V.-
local.contributor.altauthorСохацкая, А. В.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні наукиuk
local.sourceHerald of Khmelnytskyi National University. Economic sciencesuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchnu_ekon_2017_4_51.pdfосновна стаття307,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.