Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.-
dc.contributor.authorЄгорова, О. М.-
dc.date.accessioned2018-06-03T11:48:14Z-
dc.date.available2018-06-03T11:48:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКосенко Д. Ю. Критерії формування простору загальноосвітнього навчального закладу / Д. Ю. Косенко, О. М. Єгорова // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницкий, 31 жовтня 2017 року. ‒ Вип. 29. ‒ Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2017. ‒ С. 244–248.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9421-
dc.description.abstractУ статті наведено результати аналізу типової будівлі загальноосвітньої школи в м. Києві, проведеного на основі авторської системи критеріїв оцінки предметно-просторового середовища навчального закладу. Запропоновано рекомендації щодо покращення освітнього простору школи, в першу чергу розробка цілісної дизайн-концепції інтер’єру та облаштування закладу, забезпечення більших можливостей для різноманітних видів діяльності.uk
dc.description.abstractTypical school building in Kyiv, Ukraine, have been observed and investigated using developed by authors assessment system for learning spaces. Key weaknesses of the learning space were found. Proposals for improvement the space by design means are carried out, such as development of holistic design concept, providing more possibilities for different kinds of activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"uk
dc.subjectдизайн інтер’єруuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectinterior designuk
dc.subjecteducational institutionuk
dc.subjectschooluk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectlearning spacesuk
dc.titleКритерії формування простору загальноосвітнього навчального закладуuk
dc.title.alternativeCriteria system for asessement of learning space of secondary schooluk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKosenko, Danylo-
local.contributor.altauthorYegorova, Olha-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.conference.locationПереяслав-Хмельницькийuk
local.conference.date2017-10-31-
local.conference.nameТенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаціїuk
local.conference.nameТенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализацииuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29-245-249.pdfПублікація603,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
29-3-5.pdfВихідні дані317,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
29-679-691.pdfЗміст601,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.