Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorХінціцька, А. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T12:06:55Z-
dc.date.available2016-02-18T12:06:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Розвиток грибної галузі в Україні [Текст] / О. С. Євсейцева, А. М. Хінціцька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 149-155.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/951-
dc.description.abstractАналіз сучасного стану ринку культивованих грибів в Україні. Обґрунтування значення маркетингової політики для ефективної діяльності підприємств даної сфери. Визначення стратегічних орієнтирів та розробка рекомендацій для ТОВ «Українські печериці» на основі SWOT-аналізу підприємства. Запропоновані стратегічні напрямки розвитку підприємства за результатами аналізу грибної галузі в Україні та SWOT-аналізу для ТОВ «Українські печериці». Багато уваги у світовій та вітчизняній літературі приділяється теоретичним засадам необхідності застосування маркетингу на підприємстві. Але знайти рекомендації, щодо маркетингової діяльності у конкретній галузі не так вже й легко. Запропоновані шляхи вирішення проблем позиціонування власної торгової марки та продукції підприємства, дають змогу виграти конкурентну боротьбу та зайняти лідируючу позицію на ринку свіжих грибів в Україні.uk
dc.languageuk-
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectSWOT-analysisen
dc.subjectthe mushroom industryen
dc.subjectстратегия предприятияru
dc.subjectпозиционированиеru
dc.subjectSWOT-анализru
dc.subjectгрибная отрасльru
dc.subjectстратегія підприємстваuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectгрибна галузьuk
dc.titleРозвиток грибної галузі в Україніuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorEvseytseva, E.en
local.contributor.altauthorKhintsitska, A.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorХинцицкая, А. М.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (76)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V76_P149-155.pdf257,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.