Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/951
Title: Розвиток грибної галузі в Україні
Authors: Євсейцева, О. С.
Хінціцька, А. М.
Keywords: business strategy
positioning
SWOT-analysis
the mushroom industry
стратегия предприятия
позиционирование
SWOT-анализ
грибная отрасль
стратегія підприємства
позиціонування
SWOT-аналіз
грибна галузь
Issue Date: 2014
Citation: Євсейцева О. С. Розвиток грибної галузі в Україні [Текст] / О. С. Євсейцева, А. М. Хінціцька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 149-155.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Аналіз сучасного стану ринку культивованих грибів в Україні. Обґрунтування значення маркетингової політики для ефективної діяльності підприємств даної сфери. Визначення стратегічних орієнтирів та розробка рекомендацій для ТОВ «Українські печериці» на основі SWOT-аналізу підприємства. Запропоновані стратегічні напрямки розвитку підприємства за результатами аналізу грибної галузі в Україні та SWOT-аналізу для ТОВ «Українські печериці». Багато уваги у світовій та вітчизняній літературі приділяється теоретичним засадам необхідності застосування маркетингу на підприємстві. Але знайти рекомендації, щодо маркетингової діяльності у конкретній галузі не так вже й легко. Запропоновані шляхи вирішення проблем позиціонування власної торгової марки та продукції підприємства, дають змогу виграти конкурентну боротьбу та зайняти лідируючу позицію на ринку свіжих грибів в Україні.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/951
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V76_P149-155.pdf257,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.