Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorЄ, Цзявей-
dc.date.accessioned2018-07-17T10:27:37Z-
dc.date.available2018-07-17T10:27:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГончаренко І. М. Удосконалення системи управління збутом продукції підприємства / І. М. Гончаренко, Є Цзявей // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 135-139.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблемні питання організації системи управління збутом на підприємстві. Уточнено поняття системи управління збутом, збуту, збутової політики. Представлено думку автора статті про те, що грамотно побудована система організації та контролю збутової політики організації здатна забезпечити максимально високу конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано методи ефективного контролю при плануванні продажів на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто проблемные вопросы организации системы управления сбытом на предприятии. Уточнено понятие системы управления сбытом, сбыта, сбытовой политики. Представлено мнение автора статьи о том, что грамотно построенная система организации и контроля сбытовой политики организации способна обеспечить максимально высокую конкурентоспособность предприятия. Предложены методы эффективного контроля при планировании продаж на предприятии.uk
dc.description.abstractThe article deals with problematic issues of organization of sales management system at the enterprise. The concept of sales management, marketing, sales policy is specified. The author’s opinion about the fact that the competently built system of organization and control of marketing policy of the organization is capable of providing the highest possible competitiveness of the enterprise. The methods of effective control during planning of sales at the enterprise are offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectуправління збутомuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectсбытовая деятельностьuk
dc.subjectуправление сбытомuk
dc.subjectсбытовая политикаuk
dc.subjectпродажиuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectsales activityuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleУдосконалення системи управління збутом продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeУсовершенствование системы управления сбытом продукции предприятияuk
dc.title.alternativeImprovement of the enterprise sales management systemuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorЕ, Цзявей-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.contributor.altauthorYe, Tsziavei-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P135-139.pdf178,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.