Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548
Title: Удосконалення системи управління збутом продукції підприємства
Other Titles: Усовершенствование системы управления сбытом продукции предприятия
Improvement of the enterprise sales management system
Authors: Гончаренко, І. М.
Є, Цзявей
Keywords: збутова діяльність
управління збутом
збутова політика
продажі
підприємство
сбытовая деятельность
управление сбытом
сбытовая политика
продажи
предприятие
sales activity
sales management
sales policy
sales
enterprise
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гончаренко І. М. Удосконалення системи управління збутом продукції підприємства / І. М. Гончаренко, Є Цзявей // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 135-139.
Abstract: У статті розкрито проблемні питання організації системи управління збутом на підприємстві. Уточнено поняття системи управління збутом, збуту, збутової політики. Представлено думку автора статті про те, що грамотно побудована система організації та контролю збутової політики організації здатна забезпечити максимально високу конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано методи ефективного контролю при плануванні продажів на підприємстві.
В статье раскрыто проблемные вопросы организации системы управления сбытом на предприятии. Уточнено понятие системы управления сбытом, сбыта, сбытовой политики. Представлено мнение автора статьи о том, что грамотно построенная система организации и контроля сбытовой политики организации способна обеспечить максимально высокую конкурентоспособность предприятия. Предложены методы эффективного контроля при планировании продаж на предприятии.
The article deals with problematic issues of organization of sales management system at the enterprise. The concept of sales management, marketing, sales policy is specified. The author’s opinion about the fact that the competently built system of organization and control of marketing policy of the organization is capable of providing the highest possible competitiveness of the enterprise. The methods of effective control during planning of sales at the enterprise are offered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180329_Cluster_P135-139.pdf178,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.