Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалик, Д. В.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2018-07-25T11:24:54Z-
dc.date.available2018-07-25T11:24:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКовалик Д. В. Hr-бренд: сутність та стан в Україні / Д. В. Ковалик, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 149-157.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9566-
dc.description.abstractУ статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії-роботодавця. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.uk
dc.description.abstractВ статье отражена и проанализирована совокупность факторов, влияющих на формирование целостного образа компании-работодателя. Указаны составляющие успешного HR-бренда и рассмотрены современные методы оценки стоимости бренда компании.uk
dc.description.abstractThe article describes and analyzes a set of factors that influences the formation of a holistic way of an employer company. The components of successful HRbrand are specified and modern methods of a company’s brand valuation are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectHR-брендuk
dc.subjectбренд роботодавцяuk
dc.subjectімідж роботодавцяuk
dc.subjectпривабливість роботодавцяuk
dc.subjectHR-брендінгuk
dc.subjectбренд работодателяuk
dc.subjectимидж работодателяuk
dc.subjectпривлекательность работодателяuk
dc.subjectHR-брендингuk
dc.subjectHR-branduk
dc.subjectemployer branduk
dc.subjectemployer imageuk
dc.subjectemployer attractivenessuk
dc.subjectHR-brandinguk
dc.titleHr-бренд: сутність та стан в Україніuk
dc.title.alternativeHr-бренд: сущность и состояние в Украинеuk
dc.title.alternativeHr-brand: essence and state in Ukraineuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKovalyk, D.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P149-157.pdf5,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.