Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9566
Title: Hr-бренд: сутність та стан в Україні
Other Titles: Hr-бренд: сущность и состояние в Украине
Hr-brand: essence and state in Ukraine
Authors: Ковалик, Д. В.
Щербак, В. Г.
Keywords: HR-бренд
бренд роботодавця
імідж роботодавця
привабливість роботодавця
HR-брендінг
бренд работодателя
имидж работодателя
привлекательность работодателя
HR-брендинг
HR-brand
employer brand
employer image
employer attractiveness
HR-branding
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ковалик Д. В. Hr-бренд: сутність та стан в Україні / Д. В. Ковалик, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 149-157.
Abstract: У статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії-роботодавця. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.
В статье отражена и проанализирована совокупность факторов, влияющих на формирование целостного образа компании-работодателя. Указаны составляющие успешного HR-бренда и рассмотрены современные методы оценки стоимости бренда компании.
The article describes and analyzes a set of factors that influences the formation of a holistic way of an employer company. The components of successful HRbrand are specified and modern methods of a company’s brand valuation are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9566
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180329_Cluster_P149-157.pdf5,91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.