Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжан, Мейсюй-
dc.date.accessioned2018-07-31T12:16:50Z-
dc.date.available2018-07-31T12:16:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧжан Мейсюй. Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації / Чжан Мейсюй // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 205-210.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574-
dc.description.abstractУ статті наведені теоретичні засади застосування маркетингу інновацій для забезпечення конкурентоспроможності організації на зовнішньому або внутрішньому ринках.uk
dc.description.abstractВ статье приведены теоретические основы применения маркетинга инноваций для обеспечения конкурентоспособности организации на внешнем или внутреннем рынках.uk
dc.description.abstractIn the article the theoretical principles of application of marketing of innovations for providing of competitiveness of the organization on the external or internal markets are resulted.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпросування товаруuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectпродвижения товараuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectпотенциалuk
dc.subjectорганизацияuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectpotentialuk
dc.subjectorganizationuk
dc.subjectmarketuk
dc.titleМаркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїuk
dc.title.alternativeМаркетинг инноваций как условие обеспечения конкурентоспособности организацииuk
dc.title.alternativeMarketing innovations as a provision competitiveness of organizationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorZhan, Meixu-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P205-210.pdf187,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.