Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574
Title: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації
Other Titles: Маркетинг инноваций как условие обеспечения конкурентоспособности организации
Marketing innovations as a provision competitiveness of organization
Authors: Чжан, Мейсюй
Keywords: маркетинг
інновація
мотивація
просування товару
конкурентоспроможність
потенціал
організація
ринок
инновации
мотивация
продвижения товара
конкурентоспособность
потенциал
организация
рынок
marketing
innovation
motivation
product promotion
competitiveness
potential
organization
market
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чжан Мейсюй. Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації / Чжан Мейсюй // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 205-210.
Abstract: У статті наведені теоретичні засади застосування маркетингу інновацій для забезпечення конкурентоспроможності організації на зовнішньому або внутрішньому ринках.
В статье приведены теоретические основы применения маркетинга инноваций для обеспечения конкурентоспособности организации на внешнем или внутреннем рынках.
In the article the theoretical principles of application of marketing of innovations for providing of competitiveness of the organization on the external or internal markets are resulted.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180329_Cluster_P205-210.pdf187,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.