Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T13:07:14Z-
dc.date.available2016-02-18T13:07:14Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЯренко А. В. Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1 (75). - C. 161-169.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/985-
dc.description.abstractМета статті – розгляд шести класичних парадигм маркетингових каналів розподілу з точки зору впливу, який створюється щодо глобального управління каналами. При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи: порівнювання, аналізу тенденцій світової економіки, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Концептуальна основа стала базою для дослідження сьомої парадигми взаємовідносин у каналах розподілу, виходячи із основних тенденцій розвитку глобального маркетингу у теперішній час. Понад сорок років основною домінантою маркетингу був marketing-mix, ставши парадигмою маркетингу та менеджменту. У сучасних умовах ця парадигма потребує доповнень із урахуванням глобальної електронної комерції та встановлення нових взаємозв'язків в каналах розподілу. Глобалізація, системи електронної комунікації та інформації, глобальні канали розподілу – визначають необхідність використання нової парадигми «взаємовідносин». Визначено генезис, який сприяв розвитку парадигми маркетингу взаємовідносин у глобальних каналах розподілу, що визначає діяльність з управління каналами на основі взаємодії «покупець-продавець».uk
dc.languageuk
dc.subjectdistribution channelsen
dc.subjectglobal marketingen
dc.subjectparadigmen
dc.subjectelectronic commerceen
dc.subjectthe Interneten
dc.subjectinterrelationsen
dc.subjectканалы распределенияru
dc.subjectглобальный маркетингru
dc.subjectпарадигмаru
dc.subjectэлектронная коммерцияru
dc.subjectИнтернетru
dc.subjectвзаимоотношенияru
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectглобальний маркетингuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectвзаємовідносиниuk
dc.titleКонцептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (75)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V75_P161-169.pdf246,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.