Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9926
Title: Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти
Other Titles: Научно-методические подходы: целесообразность их использования для оценивания экономической безопасности учреждений высшего образования
Scientific and methodological approaches: the feasibility of their use for assessing the economic security of higher education institutions
Authors: Денисенко, Микола Павлович
Бреус, Світлана Василівна
Keywords: заклади вищої освіти
економічна безпека
економічна безпека ЗВО
науково-методичні підходи
учреждения высшего образования
экономическая безопасность
экономическая безопасность учреждений высшего образования
научно-методические подходы
institutions of higher education
economic security
conomic security of higher education institutions
scientific and methodological approaches
Issue Date: 2018
Citation: Денисенко М. П. Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти / М. П. Денисенко, С. В. Бреус // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2018. – Вип. 4 (16). – С. 28-32.
Source: Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії
Abstract: У статті здійснено огляд науково-методичних підходів до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Окреслено обмеження їх використання під час оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Зазначено, що підхід до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти має сприяти ліквідації розриву між освітою, наукою та виробництвом та забезпеченню потреб ринку праці, вимог економіки та роботодавців.
В статье сделан обзор научно-методических подходов к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Определены ограничения их использования при оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Отмечено, что подход к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования должен способствовать ликвидации разрыва между образованием, наукой и производством и обеспечению потребностей рынка труда, требований экономики и работодателей.
The article is devoted to overview of scientific and methodological approaches to the assessment of economic security, in particular higher education institutions. The limitation of their use in in assessing the economic security of higher education institutions is outlined. It is noted that the approach to assessing the economic security of higher education institutions should help bridge the gap between education, science and production and meet the needs of the labor market, the demands of the economy and employers.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9926
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2312-9395
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DenysenkoM.P._BreusS.V._4(16)_2018_28-32.pdfНаукова стаття239,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.