Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4291-4300 зі 28744.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014The essence of the criterion of resource saving and mechanism of its implementation in the sustainable development conditionsZaburanna, L. V.; Gerasymchuk, N. A.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Вдосконалення структури жіночого одягу на основі вивчення принципів впливу гендерної нерівності та деконструкції на особливості формування художнього образу в одязіГоловня, Г. А.; Ніколаєва, Т. І.
2016Розробка та використання африканських мотивів в декорі інтер’єруВароді, Я. М.; Сичова, М. В.
2016Дослідження обрядових традицій країн Європи XIX – XX століття з метою створення колекції сучасного молодіжного одягуЗосіменко, Д. О.; Ніколаєва, Т. В.
2016Проектування жіночого верхнього одягу трансформеру (на прикладі куртка-плащ-пальто)Юрченко, Н. О.; Васенок, Т. М.
2015Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії модиЧупріна, Н. В.; Яценко, Н. В.
2015Исследование параметров типовых базовых конструкций женских классических жакетовПашкевич, К. Л.
2015Імплементація стратегічного управлінського обліку на промислових підприємствахСкрипник, М. І.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Матюха, Микола Миколайович
2014Основные факторы проектирования тектоничных форм одеждыКолосниченко, Марина; Пашкевич, К. Л.; Малинская, Альбина