Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Title: Бренди в сучасному суспільстві
Authors: Кадлубович, Т. І.
Гавриленко, В. М.
Keywords: бренд
брендінг
маніпуляція
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гавриленко В. М. Бренди в сучасному суспільстві / В. М. Гавриленко; наук. кер. Т. І. Кадлубович // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 423-424.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P423-424.pdf574,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.