Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКадлубович, Т. І.-
dc.contributor.authorГавриленко, В. М.-
dc.date.accessioned2018-12-27T22:03:52Z-
dc.date.available2018-12-27T22:03:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГавриленко В. М. Бренди в сучасному суспільстві / В. М. Гавриленко; наук. кер. Т. І. Кадлубович // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 423-424.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендінгuk
dc.subjectманіпуляціяuk
dc.titleБренди в сучасному суспільствіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра філософії та культурологіїuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionСоціологія, політологія, правоuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P423-424.pdf574,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.