Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Назва: Бренди в сучасному суспільстві
Автори: Кадлубович, Т. І.
Гавриленко, В. М.
Ключові слова: бренд
брендінг
маніпуляція
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гавриленко В. М. Бренди в сучасному суспільстві / В. М. Гавриленко; наук. кер. Т. І. Кадлубович // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 423-424.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P423-424.pdf574,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.