Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12822
Назва: Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки
Автори: Скрипник, М. І.
Циханівська, А. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Циханівська А. В. Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки / А. В. Циханівська ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 82-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12822
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P082-083.pdf216,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.