Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12823
Назва: Маркетинг в системі управління підприємством
Автори: Скрипник, М. І.
Щур, К. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Щур К. А. Маркетинг в системі управління підприємством / К. А. Щур ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 83-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12823
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P083-084.pdf216,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.