Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБудякова, О. Ю.-
dc.contributor.authorЛесюта, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2019-07-19T10:36:45Z-
dc.date.available2019-07-19T10:36:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛесюта Н. Ю. Ключові компетенції маркетингового управління / Н. Ю. Лесюта ; наук. кер. О. Ю. Будякова // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 87.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12827-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleКлючові компетенції маркетингового управлінняuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P087.pdf211,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.