Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12827
Title: Ключові компетенції маркетингового управління
Authors: Будякова, О. Ю.
Лесюта, Н. Ю.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Лесюта Н. Ю. Ключові компетенції маркетингового управління / Н. Ю. Лесюта ; наук. кер. О. Ю. Будякова // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 87.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12827
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P087.pdf211,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.