Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолодяжна, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorБордюк, М. О.-
dc.date.accessioned2019-11-20T14:22:41Z-
dc.date.available2019-11-20T14:22:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБордюк М. О. Імідж в контексті соціального впливу / М. О. Бордюк ; наук. кер. А. В. Колодяжна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 671-672.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk
dc.subjectсоціальний іміджuk
dc.subjectвпливuk
dc.titleІмідж в контексті соціального впливуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionПедагогіка та психологія, мова та культураuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P671-672.pdf463,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.