Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344
Назва: Імідж в контексті соціального впливу
Автори: Колодяжна, Алла Володимирівна
Бордюк, М. О.
Ключові слова: імідж
суспільство
соціальна взаємодія
соціальний імідж
вплив
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бордюк М. О. Імідж в контексті соціального впливу / М. О. Бордюк ; наук. кер. А. В. Колодяжна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 671-672.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P671-672.pdf463,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.