Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344
Title: Імідж в контексті соціального впливу
Authors: Колодяжна, Алла Володимирівна
Бордюк, М. О.
Keywords: імідж
суспільство
соціальна взаємодія
соціальний імідж
вплив
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Бордюк М. О. Імідж в контексті соціального впливу / М. О. Бордюк ; наук. кер. А. В. Колодяжна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 671-672.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14344
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P671-672.pdf463,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.