Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : [22] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні.

Платформа 1. Інноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтири
Платформа 2. Маркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництва
Платформа 3. Фінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництва
Платформа 4. Збільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємства

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 22
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Регуляторна політика як інструмент створення сприятливого бізнес-клімату для малого та середнього бізнесуЦикал, А. П.; Шкода, М. С.
2019Правове розуміння та значення дихотомії права як основи правотворенняМатвєєв, П. С.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2019Управління процесом бізнес-планування на підприємствіЩербак, В. Г.; Щур, Т. В.
2019Мотиваційний механізм управління персоналом в організаціяхХаніна, А. О.; Щербак, В. Г.
2019Управління інвестиційною діяльністю підприємстваМосійчук, Ю. П.
2019Оптимізація управління бізнес-процесами підприємств в УкраїніКрамар, М. С.; Щербак, В. Г.
2019Ризики підприємницької діяльності та їх мінімізація в ринковій економіціДудко, П. М.; Палажченко, К. Ю.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2019Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерахГуліна, О. Д.; Щербак, В. Г.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2019Управління процесом підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовищаСірченко, К. О.
2019Складові інноваційного потенціалу суб’єктів підприємництваОнегіна, В. М.; Вітковський, Ю. П.
2019Кластеризація суб'єктів малого підприємництва на основі франчайзингуГаркуша, І. Р.; Шкода, М. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 22
III Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Київ, 28 березня 2019 року)