Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15622
Title: Забезпечення конкурентних переваг підприємства на глобалізованому ринку
Other Titles: Обеспечение конкурентных преимуществ предприятия на глобальном рынке
Providing competitive advantages of the enterprise in the globalized market
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Бондаренко, Б. С.
Соколовська, Ксенія Володимирівна
Keywords: конкурентні переваги
підприємство
інновація
удосконалення
кайкаку
кайдзен
конкурентные преимущества
предприятие
инновация
усовершенствование
competitive advantages
enterprise
innovation
improvement
kaikaku
kaizen
Issue Date: 2018
Citation: Бондаренко С. М. Забезпечення конкурентних переваг підприємства на глобалізованому ринку [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Б. С. Бондаренко, К. В. Соколовська // Приазовський економічний вісник. – 2018. – Вип. 6 (11). – С. 103-107. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-11
Source: Приазовський економічний вісник
Pryazovskyi economic herald
Abstract: Для перемоги у конкурентній боротьбі підприємства повинні забезпечувати велику кількість конкурентних переваг високого рангу, які довше зберігаються. Важливо також збільшувати кількість конкурентних переваг. Необхідна умова збереження конкурентної переваги – постійні інновації. Типовими причинами новацій, що забезпечують конкурентні переваги, є: нові технології; нові методи організації та управління підприємством, нові запити споживачів; зміна вартості або наявності компонентів виробництва; поява нового сегменту ринку; зміна урядового регулювання. Для забезпечення конкурентних переваг підприємству потрібно постійно удосконалювати свою діяльність. На сьогоднішній день розрізняють два типи удосконалень: кайкаку та кайдзен.
Для победы в конкурентной борьбе предприятия должны обеспечивать большое количество конкурентных преимуществ высокого ранга, которые дольше сохраняются. Важно также увеличивать количество конкурентных преимуществ. Необходимое условие сохранения конкурентного преимущества – постоянные инновации. Типичными причинами новаций, обеспечивающих конкурентные преимущества, являются: новые технологии; новые методы организации и управления предприятием, новые запросы потребителей; изменение стоимости или наличия компонентов производства; появление нового сегмента рынка; изменение правительственного регулирования. Для обеспечения конкурентных преимуществ предприятию нужно постоянно совершенствовать свою деятельность. На сегодняшний день различают два типа усовершенствований: кайкаку и кайдзен.
To win the competition, enterprises must provide a large number of high-ranking competitive advantages that last longer. It is also important to increase the number of competitive advantages. A prerequisite for maintaining a competitive advantage is constant innovation. Typical reasons for innovations that provide competitive advantages are: new technologies; new methods of organization and management of the enterprise, new demands of consumers; change in the cost or availability of production components; the emergence of a new segment of the market; change in government regulation. To ensure competitive advantages, the company needs to continuously improve its activities. To date, there are two types of improvements: kaikaku and kaizen.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15622
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2522-4263
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БондаренкоС.М_БондаренкоБ.С_СоколовськаК.В.pdf331,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.