Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hladush, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:20:55Z | - |
dc.date.available | 2021-06-25T12:20:55Z | - |
dc.date.issued | 2021-03 | - |
dc.identifier.citation | Hladush I. Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language / I. Hladush // Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = The Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Chişinău, Moldovei, 23-25 Martie, 2021. – În 2 volume. – Vol. 2. – Chişinău : Tehnica-UTM, 2021. – P. 596-599. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the study of psychological and pedagogical features of TeacherStudent`s Subject Interaction and ways to optimize it. Pedagogical technologies of optimizating Teacher-Student`s Subject Interaction in the process of learning a foreign language are substantiated and offered. They are a system of interconnected methodological techniques of interpersonal subject-subject relations, which determine the ways of teacher and student actions, aimed at mutual changes in the actions, behavior of all participants in the educational process. | uk |
dc.description.abstract | Ця стаття присвячена вивченню психолого-педагогічних особливостей суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" та шляхaм її оптимізації. Обґрунтовано та запропоновано педагогічні технології оптимізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" у процесі вивчення іноземної мови. Вони являють собою систему взаємопов'язаних методологічних прийомів міжособистісних суб’єкт-суб’єктних відносини, що визначають способи дій викладача та студента, спрямованих на взаємні зміни в діях, поведінці всіх учасників освітнього процесу. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | uk |
dc.subject | subject | uk |
dc.subject | Teacher-Student`s Subject Interaction | uk |
dc.subject | learning a foreign language | uk |
dc.subject | ways of optimization | uk |
dc.subject | предмет | uk |
dc.subject | суб'єкт-суб'єктна взаємодія | uk |
dc.subject | вивчення іноземної мови | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.title | Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language | uk |
dc.title.alternative | Оптимізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-cтудент" у процесi вивчення іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Гладуш, Ірина Анатоліївна | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.conference.location | Chişinău, Moldovei | uk |
local.conference.date | 2021-03-23 | - |
local.conference.name | Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor | uk |
local.conference.name | The Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hladush_stattya_merged.pdf | 371,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.