Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833
Назва: Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language
Інші назви: Оптимізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-cтудент" у процесi вивчення іноземної мови
Автори: Hladush, Iryna
Ключові слова: subject
Teacher-Student`s Subject Interaction
learning a foreign language
ways of optimization
предмет
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
вивчення іноземної мови
оптимізація
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: Universitatea Tehnică a Moldovei
Бібліографічний опис: Hladush I. Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language / I. Hladush // Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = The Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Chişinău, Moldovei, 23-25 Martie, 2021. – În 2 volume. – Vol. 2. – Chişinău : Tehnica-UTM, 2021. – P. 596-599.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the study of psychological and pedagogical features of TeacherStudent`s Subject Interaction and ways to optimize it. Pedagogical technologies of optimizating Teacher-Student`s Subject Interaction in the process of learning a foreign language are substantiated and offered. They are a system of interconnected methodological techniques of interpersonal subject-subject relations, which determine the ways of teacher and student actions, aimed at mutual changes in the actions, behavior of all participants in the educational process.
Ця стаття присвячена вивченню психолого-педагогічних особливостей суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" та шляхaм її оптимізації. Обґрунтовано та запропоновано педагогічні технології оптимізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" у процесі вивчення іноземної мови. Вони являють собою систему взаємопов'язаних методологічних прийомів міжособистісних суб’єкт-суб’єктних відносини, що визначають способи дій викладача та студента, спрямованих на взаємні зміни в діях, поведінці всіх учасників освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hladush_stattya_merged.pdf371,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.